Tack för bra gener!

Förkyld sedan innan, sol, saltvatten och bra gener = munsår. Och inte ett vanligt munsår. Ett megamunsår! Ett munsår med tre blåsor för att vara exakt. Pappa säger att jag inte skall skämmas då folk betalar dyra pengar för att få läppen så svullen. Saken är att de då ofta betalar för att få HELA underläppen svullen, och inte endast halva. Dan säger att jag kan låtsas att jag sparar till andra halvan av läppen. Själv plåstrar jag om det och tittar ner när folk pratar med mig. Man får ju göra det bästa av situationen!


Kommentarer
Postat av: jawna

Åh, jobbigt! Du får säga att du varit i slagsmål.. Att det inte är munsår alls.. ;P Ser ut lite som en fläskläpp..

2012-07-13 @ 21:53:48
URL: http://jawnas.blogg.se
Postat av: Rebbe

Stackare! Jag fick också sådana blåsor förr när jag var i solen. Nu använder jag ALLTID solstift och får inga blåsor (bara munsår när jag är förkyld). :)

2012-07-14 @ 01:47:57
Postat av: Egoina

Haha! Stackaren! Säger som Jaana, säg att du varit i slagsmål!

2012-07-16 @ 14:43:01
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0