Carl och Christoffer, 17 år.

I söndags fyllde mina bröder 17 år och det skulle givetvis firas med en familjemiddag! Vi hade ju firat dem dagen innan tillsammans med mammas 50-års fest.

 

Grillad oxfilé, halloumi, potatisgratäng och en massa annat bjöds det på!

 

Det bjöds även på pannkakstårta! Dessutom åt vi lite av kladdkakan och mormors tårta som hade blivit över från storfesten.

 

Innan kvällen var slut beslutade jag, Sös, Carl och Christoffer att vi skulle sjunga sången vi hade satt ihop för mamma. Vi sjöng ju aldrig den på hennes fest, vilket var tråkigt. Men hon blev i alla fall väldigt glad för den! Låten är baserad på Abbas "Mamma Mia" och vi har döpt om den till "Mamma Pia". Efter att mamma hade fått höra sången, satt vi och pratade en stund och sedan spelade jag, carl, christoffer och Dan dator- och xbox-spel. En mycket trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: M

Tack än en gång mina älsklingar!!! Puss

2012-06-07 @ 10:56:03

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0