En mini-semester i Bromölla.

I tisdags åkte vi till min kusin i Bromölla för att umgås lite och gå på loppis dagen efter. Här har vi en Hary som ser ledsen ut, fast det var han egentligen inte!

 

Vi åt en god pastasallad Tesse hade lagat och umgicks! Vi var alla ganska trötta och det blev en hyffsat tidig sänggång efter att vi sett en film.

 

Dagen efter mötte vi upp min morbrors fru Pia och min kusin Hampus och gick på loppis! Folk var lediga då det var Nationaldagen och allt. Jag som inte varit på loppis på många år tyckte det skulle bli roligt! Trots att jag inte letade efter något särskilt.

 

Vädret var väl sådär. Men så länge det inte regnade var vi nöjda! Solen tittade faktiskt fram lite då och då och man får ju vara glad för det lilla.

 

Tesse!

 

Folk!

 

Visst fanns det en del fina saker på loppisen, men inget som fick följa med mig hem. Dan var också med och tittade, men han pratade mest om Diablo 3 med Hampus. Dan tycker dessutom inte att det är jätteroligt att köpa begagnade saker, utan det skall helst komma från IKEA eller någon annan möbelaffär. Vilket inte är helt fel det heller.

 

Efter loppisen åkte vi hem till min morbor i Sölvesborg och fick träffa en större del av släkten. Därefter tog jag och Dan tåget hem igen. Och det var vår mini-semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0