Glad Midsommar!

Idag är det Midsommarafton och jag, Dan, Sara och Lars skall vid 9-tiden bege oss till Varberg. Där har nämligen Niclas och Sarah ställt till en storfest! Det skall bli så himla mysigt och vi hoppas att vädret blir fint så att vi kan få vara ute lite. Även om oddsen säger att det skall regna.

Annars blev jag underkänd på min omtenta igår. Vilket betyder att jag måste läsa de där förbaskade sidorna en tredje gång och svara på liknande frågor en tredje gång. Jag är så himla arg, besviken och ledsen. Att bli underkänd på en tenta känns lite som när man var 14 år och killen man var kär i tyckte att man var ful. Varför duger inte jag?-känsla, ungefär. Men idag släpper vi det! För vi skall dansa runt midsommarstång, äta sill och ha blommor i håret. Dan har till och med lovat att han skall ha fluga, och det gör dagen definitivt mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej du Sofie!
Jag blev inte heller godkänd på omtentan :(
Så vi kan vara förbannade tillsammans.

2012-06-24 @ 13:04:46
URL: http://Lilapixlar.blogspot.com
Postat av: M

Gumsi! Det löser sig!! Puss

2012-06-25 @ 08:33:23

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0