Instagram bilder.

Nu var det ju ett tag sedan vi tittade på mina instagram bilder, så det måste vi ju göra! Guuldfish heter jag där.


I Maj hängde vi rätt mycket hemma hos Sanna. Vi pluggade till vår omtenta och åt sallad från en restaurang som låg precis runt hörnet. Malmö blir lite vackrare för varje dag i mina ögon.


Den första bilden är från en solig dag när jag stod och väntade på bussen på Södervärn i Malmö. Den andra bilden är på min brors band BOSS, när de spelade vid Lödde Centrum. De är hemskt duktiga!


En dag var Isa såhär söt när vi skulle sova, och plötsligt klippte jag lugg igen!


Jag har även jobbat ganska mycket på Burger King och trotsat regnet med klänning och ballerinaskor.


Till vänster har vi när Jenny överraskade mig med en dunderfrukost hemma hos henne! Till höger har vi mig en dag när jag blev sjuk. Den dagen låg jag och tittade på tusen serier och tyckte synd om mig själv.


Här har vi vår fina Nima och en helt vanlig pluggdag hemma i köket.


En dag försökte min bror Carl lära mig spela gitarr. Det gick sådär. Så vi bakade rosa cupcakes istället.


Till vänster har vi Nima och till höger har vi några av de finaste personerna i hela världen.


Förra helgen gjorde jag mig i ordning för en Eurovision-kväll i Malmö. Carro hade Sverige-målat sina naglar!


Så var det plötsligt sommar och vi sommarstädade balkongen!


Så var jag tvungen att plocka lite syrener och sätta i köket. En dag var jag på middag på Moccasin i Malmö för att säga hej då till Sanna som har flyttat till Jönköping nu. Vi kommer att sakna dig Sanna!


Till vänster har vi Sannas tuffa hörlurar, prydda med pärlor! Till höger har vi mig på bussen in till skolan. Den sista dagen i skolan för den här terminen faktiskt!


Så får vi avsluta med en bild på sjuka lilla Zoegas som måste ha tratt på sig och äta medicin. Hon har tydligen fått en allergisk reaktion mot någonting hon ätit, tror veterinären. Hon blir nog bra snart igen. Och till höger har vi vårt väldigt tomma kök! Våra möbler är nämligen hemma hos mamma och pappa just nu. Där blir det en stor fest ikväll och de behövde alla möbler de kunde låna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0