Nya växter och midsommarfint i köket.

Idag har jag köpt nya växter! Jag har fått en dille på det just nu. Jag blir så himla glad när de få blommor jag har överlever och då vill jag skaffa fler. Butiksbiträdet sa dessutom att dessa skulle vara lätta att ta hand om. De behöver inte vattnas ofta och det spelar ingen större roll var de står. Vilket passar mig utmärkt! Självklart vet jag inte vad de heter. Sådant har jag inte koll på.

 

Men fina är dem!

 

Dessutom har jag gjort det midsommarfint i köket med sommarens finaste blomma! Blåklint såklart! Nu tar det nog ett tag innan jag köper fler blommor. Jag har ju liksom inte jättegröna fingrar direkt.


Kommentarer
Postat av: M

Så fina de blev!!

2012-06-21 @ 08:22:10
Postat av: Worth Reading

så fint!

2012-06-21 @ 10:10:14
URL: http://worthreading.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0