Onsdag.

Då var det onsdag och sommaren har fortfarande inte kommit. Idag skall det bli 17 grader varmt. Vad hände med 30 grader, bara ben och fräknar? Inte för att jag får några fräknar, men det får gärna vara 30 grader varmt i alla fall. Idag börjar jag jobba klockan 17.00 och slutar 23. Jag längtar så himla mycket till helgen. Den kommer att se ut såhär:
 
Fredag - Jobba på Din Sko och sedan ha Dans föräldrar på middag.
Lördag - Till Sölvesborg för att gå på kusins konfirmation och på kvällen skall vi grilla hemma hos Neja och Robin i Kågeröd.
Söndag - Vilodag.
 
Nästa onsdag åker vi till Sölvesborg igen för att gå på Killebom, och nästa fredag åker vi till Kroatien och är borta två veckor. Jag älskar när man har mycket inplanerat! Måste bara jobba lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0