Dagens bästa och sämsta.

Bästa : Jag har jobbat på Din Sko idag och älskar mina kollegor. Dessutom blev jag två skor rikare och det behövde jag. Vårt kök har också fått sig lite nya saker som en ny matta, en ny växt och lite ljuslyktor.

Sämsta : Jag har också fått plugga en massa eftersom jag har en tenta imorgon. En tenta som jag definitivt inte kommer att klara. Jag har till och med haft så mycket ångest inför den att min ångest har tagit slut. Det går inte att ha mer ångest. Jag har helt enkelt accepterat det.

Jag vet. Jag är så himla positiv.

Kommentarer
Postat av: M

Gör bara ditt bästa!! Kram

2012-03-30 @ 09:26:50
Postat av: Egoina

Haha, värsta ångesten. Ångest över att man har så mycket ångest att man inte ha ångest längre.. ;)

2012-03-30 @ 17:37:30
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0