Som ett brev på posten.

När jag kom hem idag berättade Dan att vi hade fått ett paket från posten idag! Jag började fundera om jag hade beställt något från Asos, men det hade jag inte. Det var kära Desirée som hade skickat en sen födelsedagspresent till mig och Dan!

 

Jag blev väldigt lyrisk och började riva upp papperet. Det är inte ofta man får paket levererat från posten!

 

I paketet låg en box och ett litet grattis-kort!

 

I boxen låg macarons! Hur fint är det inte att skicka goda, söta bakverk hem till någon?

 

Jag och Dan delade på alla, så att båda kunde få smaka på varje! Några av smakerna var marsipan, blåbär och kockos. Så himla gott. Tack, kära Desirée!


Kommentarer
Postat av: M

Jag vill också ha paket skickat till mig!! Puss

2012-03-23 @ 08:42:29
Postat av: Des

Det var så lite så :) Kul att ni blev glada!

2012-03-23 @ 09:34:30
URL: http://dsomidessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0