God Morgon.

Det sista Dan sa till mig idag innan han gick hemifrån, förutom "Jag älskar dig" och "Hej Då", var "Vad du än gör så stäng inte av mitt bredband". Sedan var det något snack om att han var uppkopplad genom det eller något. Jag slutade nämligen lyssna efter det.
Mina tankar var nämligen: "Hur stänger man av bredbandet?" och "Hur skall jag absolut låta bli att stänga av det om jag inte vet hur man gör?". Så här sitter jag. På Dans dator och är livrädd. Tänk om jag stänger skärmen, någonting händer och plötsligt kan han inte redovisa i skolan! Det är faktiskt knappt att jag vågar trycka på tagnenterna.
Nej. Jag skall ställa mig och sminka mig istället. Där vet jag absolut hur man låter bli att göra någonting och hur man undviker katastrof. Får nog bara hålla mig till det jag är bra på. Helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0