Hemma hos Neja och Robin.

Mina två kära vänner Neja och Robin har precis köpt ett hus i Kågeröd. Där var vi som sagt och hälsade på i lördags!

 

Jag vill inte visa er för mycket, då de har tänkt renovera en hel del. Men jag kan säga att det är ett mycket fint och mysigt hus och allting blir alltid så himla mycket mer fint när Neja har satt sin prägel på det hela. Hon är bra på sådant, inredning och att göra det personligt.

 

Utanför deras tomt finns hästhagar som Robins familj äger. Där får man gå in och klappa hästar, till och med rida om man vill. Ett perfekt ställe att tillbringa sommaren på, tänker jag för mig själv. Undra om Neja och Robin vill ha en liten inneboende?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Aw, fina fina du! Klart ni ska komma till oss i sommar ;)!! <3

2012-05-08 @ 07:40:11

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0