Idag har jag byggt ett kontor.

Idag hade vi eget arbete i skolan klockan 09-12. Men när jag vaknade imorse och kollade mig i spegeln, upptäckte jag att jag var helt röd, svullen och hade fått små utslag. Det har hänt en gång tidigare och jag misstänker att det är min hudlotion. Syster är lite känslig för parfym, så det är inte konstigt om jag också är det.

I vilket fall fick jag stanna hemma idag och har nu byggt mig ett litet kontor i köket. Här sitter jag och designar mig en egen logotyp och skall snart gå ner till ICA för att köpa lite lunch. Min Grafiska Kokbok är också här och håller mig sällskap, men den påminner mig mest om att jag måste börja plugga till omtentan.

Men idag struntar jag i ångest för omtentor och röda utslag i ansiktet. Idag är jag på ett riktigt bra humör och det tänker jag behålla. Idag känns det lite som att jag har startat eget och jobbar hemifrån. Här, på mitt kontor i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0