En lördag med fina vänner.

Igår umgicks jag med Ralle och Markus! Ingen av oss hade något att göra, så vi bestämde att vi skulle laga mat hemma hos mig och Dan.
 
Vi korkade upp en flaska rödvin och dukade fint till fyra personer. Här har dock någon redan tagit sin tallrik. Men jag lovar, vi var fyra personer.
 
Till middag blev det hemgjord pizza! Det är ju väldigt mycket godare än köpepizza.
 
Markus!
 
När vi hade ätit upp begav jag, Markus och Ralle oss till mamma och pappa för att umgås lite. Dan hade mycket att plugga, så han stannade hemma.
 
Jag och Markus.
 
Så pratade vi och sjöng till bra musik. När klockan var halv ett var det dags att gå hem och sova. Det är så fint att ha vänner som man kan hitta på saker med, även om det bara är en händelselös lördag.

Kommentarer
Postat av: Caroline

låter ungefär som min kväll, hamnade också hos mamma och pappa med bror och svägerska och spelade spel :) supermysigt. Fint i håret är du!

2012-11-11 @ 19:43:38

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0