Finklädd för fredag.

Det märks att det börjar bli vinter. Det är så himla svårt att fotografera i vår lägenhet när solen har gått ner. Här är jag i alla fall! Ikväll skall jag bland annat träffa Desirée och Jaana. Vi skall äta middag på Vapiano och dricka drinkar på Debaser i Malmö. Jag har en gammal klänning på mig (hör och häpna!) och jag dör lite på längden. Har inte haft på mig en så här kort klänning på evigheter. Men, får väl börja så småningom igen. Har ju en del som hänger i garderoben. Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Sara W

Super fin klänning!!

2012-11-10 @ 02:23:53
Postat av: Cissi

Snygg klänning! Oftast är det ju bara en själv som tycker att klänningen e för kort ;-)

2012-11-10 @ 10:06:03
URL: http://solstralens.blogspot.com

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0