Halloweenfest.

Igår hade jag och min bror Carl Halloweenfest hemma hos mamma och pappa. Dan var finklädd och död!
 
Dans bror Lars kallade sig för Lisa och var helt plötsligt blond.
 
Vi pyntade med ballonger och ögonglobs-ljus och serverade snacks och bål. Cupcakes:en var rätt uppskattade ändå.
 
Erik var cool!
 
Carl var Mitt Romney.
 
Så började det komma folk och Samuel och Fredrika bjöd på halloweentårta!
 
Sara och Neja hade lagt ner tid på sina utstyrslar!
 
Andreas och Egoina var präst och tomtemor.
 
Jag och Lars var glada!
 
Christian kom som sig själv och Fredrika var fånge!
 
Munken Henke.
 
Läskiga Jaana.
 
Tomtemor och Mitt Romney!
 
Gustav var en sunkig tonåring.
 
En död Fredric!
 
Folk gillade Lars utstyrsel.
 
Emelie var cool och hade lagt ner extra tid på sminket!
 
Doktor Jenny och Romaren Jacob.
 
Egoina, Alida, Jenny och Jacob!
 
Zlatan var också på vår fest!
 
Så dansade vi, pussades och fotograferade en del suddiga bilder. Men vi hade så himla kul. Jag älskar när folk verkligen lägger ner tid på att klä ut sig. Själv ritade jag bara min näsa svart och satte på mig ett par lösöron. Klockan fyra på natten var jag i säng i alla fall. Så roligt hade vi!

Kommentarer
Postat av: jawna

Snygga bilder du fick till :) Tack igen för en super kväll <3

2012-11-04 @ 20:16:29
URL: http://jawnas.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0