Sofie, crazy cat-lady.

Jag vill köpa en katt till. Eller ja. Man kommer i sådana perioder ibland. Först vill jag köpa en hund och sedan när jag har kommit på att det inte blir någon hund så vill jag istället köpa en katt. Nu har jag i alla fall tittat ut en norsk skogkatt som finns i Malmö. Så himla söt. Men, Dan säger nej såklart. Hade det inte varit för Dan så hade jag haft fem katter och två hundar. Det är tur att någon sättet stopp för mig.

Såhär ser han ut i alla fall, katten jag tittat på;


Kommentarer
Postat av: M

Ja, ja, ja... Den är söt! Tur ändå att Dan kan stoppa dig!! Puss

2012-10-31 @ 12:22:00
Postat av: jawna

Sötnos! Jag älskar min Zeldis så mycket, vet inte om någon mer kise får plats i mitt hjärta.. Hahaha.

2012-10-31 @ 18:46:25
URL: http://jawnas.blogg.se
Postat av: Jenny

Nawwww!

2012-11-01 @ 06:48:02

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0