En kväll i Sölvesborg.

I lördags åkte hela vår stora familj till Sölvesborg för att fira vår kära kusin Sanne som fyllde 15! Här är Sanne och hennes pojkvän Benjamin!
 
Vi började med att äta en väldigt god curry-gryta! Jag älskar att äta mat hemma hos andra. Man vet ju hur sin egen mat smakar och kan lätt bli trött på det.
 
Fint folk!
 
Mormor och Pia!
 
Det var lite extra roligt den här gången. Vi fick nämligen träffa både Sannes pojkvän Benjamin och Carolines flickvän Nathalie, för första gången. Det är alltid roligt när vår släkt blir större och man får lära känna nya människor!
 
Älskade Hary var givetvis också med!
 
Så var det dags för efterrätt! Marängtårta, brownies och kakor! Mm!
 
Sanne hade fått 15 fina rosor. Ett för varje år.
 
Pappa, Morbror Ola, Stefan och Dan!
 
Så var det dags för alla att sjunga! Vi sjöng både för Sanne och Caroline, då Carro också fyller år snart!
 
Benjamin!
 
Fina Therese!
 
Pia och Sös!
 
Kusin Hampus visade mig ett nytt korttrick! Han är så himla duktig på det, och jag blir alltid lika förbluffad.
 
Resten av kvällen sprang vi runt och umgicks med så många som möjligt. Vi brukar träffas rättså ofta, men det är ändå alldeles för sällan för mig. Vi har ju alltid så himla roligt tillsammans, och det hade vi även denna fina kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0