En söndag.

Vi kom hem från Sölvesborg vid 16-tiden idag. Det var så himla trevligt och roligt igår. Jag har tusen fina bilder på min kamera som ni skall få se imorgon. Vi fick jättegod mat och tårta, och tiden gick så himla fort som det alltid gör när man har roligt.
 
Just nu har jag lämnat in alla skoluppgifter som skall lämnas in. Jag har ätit hallonpaj med glass och nu tänkte jag titta på fler avsnitt av Desperate Housewifes. Idag är en sådan där typsik söndag med ångest som man inte riktigt vet varför man har och dessutom är man rastlös och trött på samma gång. Jag skall nog helt enkelt ta mig en skål med glass och imorgon börjar allvaret igen. Då ändrar vi om kosten och tar tag i skolan igen. Sådant man gör på måndagar helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0