En onsdag med Sara.

Idag ser jag lite ut som en smurf. Jag är med andra ord helt blåklädd! Men man måste vara fin när man skall åka till Landskrona för att umgås med sin bästa vän. Ni skall få se en lite bättre titt på vad jag hade på mig i ett annat inlägg.

 

Fina Sara och jag strosade runt i affärer och åt thaibuffé på Basilika. Både Sara och Neja skall alltid dra in mig i affärer med en massa ömtåliga saker. Fina, dyra och ömtåliga saker. Jag känner mig lite som en klumpig elefant i ett glashus och försöker alltid vara jätteförsiktig och inte röra någonting.

 

Massa, massa glassaker som kära Sofie enkelt kan ta sönder. Varför inte trilla över hela bordet? Nu gjorde jag ju inte det. Som tur var.

 

Sara blev glad när vi hittade en ny godisaffär! "Här skall jag in och handla en dag." sade hon glatt. Men vad skulle man gjort utan godis? Annars har jag och Sara bestämt att jag och Dan skall köpa hund till sommaren. Nu skall bara Dan gå med på det också.


Kommentarer
Postat av: Sara W

Så mysig dag! <3 Ja, nu får Dan fina sig i detta ;P

2013-04-03 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0