Fjärilstavlor.

Ni har ju inte fått se våra nya tavlor!
 
För någon månad sedan beställde jag sex stycken fjärilstavlor från Louise Interiör. Tavlorna är Hagedornhagens bugsbox och kostar endast 175 kronor! Sex stycken tavlor för 175 kronor är inte så farligt tänkte jag och klippte till. Hemsidan blev jag tipsad om av min fina vän Rebbe. Det är bra med vänner som har koll på billig och fin inredning.
 
Jag älskar fjärilar och har alltid gjort. När jag var liten var jag besatt av att fånga fjärilar och hade de sedan i en burk med lufthål. Självklart släppte jag ut dem efter en dag. Men de är så himla fina att titta på. Dessutom ger det lite extra färg till vårt annars väldigt svartvita vardagsrum. Jag är helnöjd helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Julia Andersson här från förra året :) som slutade utbildningen haha, allt bra med dig? :)
Har börjat blogga sj, uppe i 2 månader nu! Fin blogg du har :D älskar headern! Jättesöta tavlor likaså, blev jättefint :)

2013-04-10 @ 13:11:29
URL: http://www.marmaladefires.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0