Födelsedagsfirande för Regina.

I lördags packade jag ner fem klänningar, övernattningskläder, en flaska vin och presenter och åkte hem till Regina! Hon hade nämligen fyllt år och det skulle givetvis firas! Efter att ha provat olika klänningar och äntligen bestämt oss för vad vi skulle ha på oss, var det dags att förbereda inför kvällen!
 
Regina dukade upp med frukt och chips!
 
Egentligen fyllde Regina 24 år, men hade bestämt sig för att fylla 20. Den där åldersångesten är minsann inte att leka med.
 
Vi blandade drinkar och gästerna började droppa in!
 
Så lärde vi känna varandra, öppnade presenter och spelade spel! Plötsligt dog min kamera, så jag kunde inte ta fler bilder. Men roligt hade vi! Kvällen avslutades i Helsingborg där jag dansade rundor i mina nya skor, trillade i en trappa och drack en cider med ett alldeles för litet sugrör. Dagen efter vaknade jag upp lagom trött och bestämde mig för att ta det lugnt ett par helger nu. Men en fin kväll hade vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0