Lördag, vår och två födelsedagar.

Igår bestämde jag att nu är det minsann vår och tog fram min blommiga tygväska!
 
 
Den packade jag med nödvändiga saker som min kamera och kurslitteratur.
 
Sedan tog jag på mig något vårigt och färglatt, tog Dan i handen och gick hem till mamma och pappa!
 
Vi passade på att sitta ute i det fina vädret och plugga! För att förena nytta med nöje liksom.
 
Efter några timmar gick vi hem och gjorde oss i ordning. För på kvällen skulle vi nämligen fira mammas och pappas födelsedagar! De fyller år dagarna efter varandra, vilket är både fint och roligt.
 
Så åt vi tårta!
 
Och öppnade presenter.
 
Efter en stund kom Micke och Jennie över! Vi pratade om Norge, träning och andra viktiga ting. Plötsligt fick jag fruktansvärt ont i magen och somnade på soffan till Pulp Fiction. Men trots det var det en väldigt mysig lördag med god mat och fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0