Tjejkväll hos Rebbe.

I lördags åkte jag, Sara, Carro och Neja till Skurup för att hälsa på Rebbe i hennes nya lägenhet!
 
Rebbe hade dukat fint med servetthållare och nejlikor. Vårigt och fint!
 
Vi hade bestämt oss för att äta tacos! Jag åt tacos på fredagen också, men det gjorde liksom ingenting. Jag älskar tacos. Så himla gott.
 
Ett tag var det för många kockar i köket och jag höll mig snällt utanför.
 
Fina Caroline!
 
Så åt vi mycket och länge, pratade träning och vuxenångest. Så gick det ett par timmar och kameran glömdes bort lite. Men sedan var det dags för snacks! Chips, godis och ostbågar är ett måste på våra tjejkvällar.
 
Neja och Sara!
 
Rebbis!
 
Jag och Carro!
 
Så spelade vi "Med andra ord" och pratade planer inför sommaren. Mitt lag förlorade som vanligt. Men skall man vinna i "Med andra ord", så skall man vara i Carros lag. För hon vinner minsjäl alltid. När klockan var tolv hade de flesta redan åkt hem och det var dags för mig att bege mig. En så himla mysig kväll med några av de bästa personerna i hela världen. Det spelar liksom ingen roll att man måste åka tåg och buss i en och en halv timme, för när man väl träffas är det så himla värt det. Men det är väl så det skall vara, när man har världens bästa vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0