Du och jag, älskling.

Så har jag och Dan skaffat vars en Macbook Air.
 
De är lätta och fina och hur bra som helst. Jag har fortfarande inte helt vant mig vid den då det ändå är rätt stor skillnad från min Sony Vaio.
 
Så här sitter vi och redigerar bilder och bygger hemsidor. Dan som alltid har varit en PC-älskare är förvånansvärt väldigt nöjd.
 
Så den här skall jag använda när jag skriver ansträngande examens- och projektarbeten. Lite som ett plåster på såret för att det snart är höst och vi snart börjar skolan igen.
 
Dessutom kan man FaceTime-a från sin Mac till andras Mac eller iPhone! Bara en sådan sak! Jag kanske inte är så uppdaterad med det här med Mac och Apple, men det tyckte jag var en väldigt rolig och imponerande sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0