Nya saker i vår lägenhet.

Vi har ett par nya saker i vår lägenhet som jag totalälskar och helt enkelt måste visa er! Först ut har vi denna söta lampa som mormor ville bli av med. Jag är inte helt säker på hur gammal den är, men den är sådär Sofie-färgglad och var tvungen att sitta i vår steghylla. Dessutom går vårt vardagsrum i färgerna svart och vit och det är därför lite extra roligt med färgklickar.
 
Dessutom har jag spikat upp ett par nya fotografier över Dans skrivbord! Bilderna har jag självklart tagit själv. Eller fyndade jag dem för fem kronor på IKEA? Okej, jag hittade dem på IKEA. Men snygga är dem i alla fall!
 
Och sist men inte minst, har vi vår 300 kronors-bokhylla från IKEA! Äntligen kan vi ställa vår älskade och hatade kurslitteratur någonstans. Den står fint i hörnan vid balkongen och tar nästan ingen plats alls. Väldigt praktiskt. Nu är det bara ett vardagsrumsbord med fyra stolar som skall inhandlas, sedan är min ommöblering av vardagsrummet klar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lampan är från 60-talet =)

2013-02-03 @ 21:56:24
Postat av: Therése

// Therése

2013-02-03 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0