Önskelista.

Den 26:e februari fyller jag 23 år. Det är alltså exakt om 20 dagar och är en tisdag! Tisdagar är ändå helt okej att fylla år på tycker jag. Som varje år, tänkte jag göra en liten önskelista! Inte en lista om sådant jag önskar mig av vänner och familj, utan bara sådana saker som jag vill ha. Både fruktansvärt dyra och billiga saker.
 
Jag vill, vill, vill ha det här "Fusion"-bordet från IKEA! Jag håller på att spara som sjuttsingen och tänkte köpa det runt min födelsedag. Lite som en present till mig själv. Det skall stå i vardagsrummet.
 
Färgglada tekoppar. Helst sådana man kan värma i mikron.
 
Ett nytt glasögonfodral! Måste skaffa mig ett nytt. Det jag har nu är både smutsigt och söndrigt.
 
Boken Svenska Affischer vill jag så himla, himla gärna ha i min bokhylla! För fy vad den är fin.
 
När vi ändå är inne på böcker så önskar jag mig också den tredje och sista boken av 50 shades of Grey, fast på svenska! Dock läser jag fortfarande bara den första boken, men man måste ju helt enkelt ha alla tre.
 
Sist men inte minst, en massa massa nejlikor-buketter. För oh, vad jag älskar de blommorna.
 
Lite så ungefär. Nu vill jag fylla år minsann!

Kommentarer
Postat av: M

Får se vad det blir!! Puss på dig!!

2013-02-06 @ 13:01:50

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0