Eslöv, livemusik och Mikael.

Igår gjorde vi oss som sagt redo för att gå på Mikaels 23-års fest i Eslöv och min älskade kamera fick givetvis följa med.
 
Festen hölls i Mickes bands replokal som bestod av två rum. Till och med en bar fanns!
 
Födelsedagsbarnet Mikael!
 
Carl, Ralle och Markus.
 
Henke poserade som bartender en liten stund!
 
Sara och Caroline var på festhumör!
 
Vi andra också! Jag hatade den här dockan. Blev så otroligt rädd när jag först upptäckte den. Trodde först att det var en riktig person. En riktig, stel person som inte kunde sluta glo.
 
Så umgicks vi och skrek till fruktansvärt hög musik.
 
Sös, jag och Dans arm.
 
Så åt vi ostbågar, drack asti ur plastglas och tog obligatoriska toalett-bilder.
 
Sedan var det dags att sätta på sig öronproppar och lyssna på Mickes band!
 
Duktiga pojkar minsann.
 
När de hade spelat klart kom det ännu mer folk och jag, Sara och Caroline tvingade dem att byta musik till något mer dansvänligt. Det var inte jätteuppskattat kan jag berätta.
 
Så tramsade jag, Sara och Carro på dansgolvet. Jag spelade luftgitarr kan jag meddela.
 
Så dansade vi till 90-tals musik, drack öl och kysstes resten av natten. Sara visade dessutom upp sina glittriga bowlingskor. Och jag var så fruktansvärt lycklig i fem minuter och glömde helt bort omvärlden. Det är så himla fint när de bästa vänner får ens problem att verka så obetydligt. En fruktansvärt fin kväll i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0