Måndag.

Oh, äntligen är det en ny vecka! Idag börjar min nya kurs "Organisation och ledarskap" och jag har längtat som tusan. Hej då Webbproduktion och Processledning! Eller ja, Processledning är jag ju inte riktigt klar med eftersom jag har några småkompletteringar på min B-uppsats. Men det känns ändå skönt att börja med något nytt.
 
Denna vecka blir så himla lugn annars. Jag går endast i skolan måndag och torsdag, och därmellan skall jag ta mitt pick och pack hem till Mamma för att arbeta på min uppsats. Annars skall det storhandlas, mitt hår färgas och på lördag skall jag banne mig till IKEA för att handla en bokhylla. Oh, fina lugna vecka.

Kommentarer
Postat av: M

Var det fina lugna vecka du skrev?? ;-) Tycker inte att det verkar speciellt lugnt... Puss

2013-01-21 @ 14:22:19

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0