Nyårsklänningen och frisyr.

Ni vet ju redan hur jag såg ut på nyårsafton. Men jag tänkte ge er lite finare bilder som inte är tagna med en mobilkamera!
 
Min klänning kommer naturligtvis från Asos, precis som alla andra. Den här var dock alldeles för stor när jag fick hem den och älskade Sös har sytt in den åt mig. Jag älskar den här klänningen och hade gärna haft på mig den varje dag. Sorgligt nog kommer den antagligen bara att hänga i garderoben till nästa stora tillfälle.
 
Som nyårsfrisyr lockade jag håret och satte upp det med tusen hårnålar. När man har extremt platt hår som jag, känns lockigt hår alltid lite extra exklusivt och lyxigt. Men så såg jag ut på nyårsafton i alla fall! Guldigt nagellack hade jag minsann också. Bara för att matcha klänningen.

Kommentarer
Postat av: Caroline Areskoug

Så avis på att du alltid vågar ta ut svängarna så med mönster och sånt. Skitnyggt!

2013-01-03 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0