Sjukt glad tjej.

Idag är en så himla bra dag. En så himla, himla bra dag! Jag har färgat bort min råttfärgade utväxt, gått en vända på Center Syd med Micke och har lagat mat till min man. För just det, jag har börjat att laga mat igen! Vardagen är på väg till det normala och det är så himla skönt.
 
Men var det något mer jag skulle berätta? Kanske bara att.. JAG FICK GODKÄNT PÅ MIN B-UPPSATS!!!!! Sjukt stolt och glad tjej här borta i Löddeköpinge! För det är okej att vara stolt över sig själv tycker jag. Speciellt när man hela tiden kommer på att man nog är smartare än vad man tror. Som sagt, en väldigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: M

Min lilla guldfisk har vuxit ur skålen, tror jag!!! Puss

2013-01-24 @ 08:16:03
Postat av: Therése

ÅÅÅÅÅHHHH!! GRATTIS kära kusin!!! <3

Svar: TACK! <3
Sofie

2013-01-27 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0