En torsdag med en ny blus och en ny klänning.

Idag är jag torsdagsfin och har en ny blus som jag fyndade för halva priset! Snart skall jag bege mig till skolan för en fyra timmar lång föreläsning.
 
Men först måste jag visa vad som dök ner i brevlådan idag! MIN FÖDELSEDAGSKLÄNNING! Woho! Den kommer sitta som en smäck och dessutom är den i älsklingsfärgen röd.
 
Den ska jag dansa runder i och ha på mig när jag öppnar tusen presenter. Just det, TUSEN presenter! Känn kraven på er. Förresten Mamma! Jag skall inte köpa fler kläder denna månaden. Lovar! Trevlig torsdag på er!

Kommentarer
Postat av: M

Vet du vad du är??? Hopplööös!!! Puss på dig knäppgök!!

2013-01-31 @ 13:39:57
Postat av: M

...och förresten var det den 31 januari igår!! Du får nog lova att inte köpa något på hela februari!! ;-)

2013-02-01 @ 08:34:24

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0