Dag 1 i Sölvesborg.

I tisdags tog vi vårt pick och pack, hoppade på tåget och åkte till Sölvesborg för att hälsa på Ola, Pia och Hampus. Dan var taggad!
 
Jag hade med min älskade bok såklart!
 
När vi var framme i Sölvesborg åkte vi hem till Ola och Pia och satte oss i deras växthus ett tag. De odlar alla möjliga saker i deras växthus såsom olika sorters chilli, gurka och tomater. När vi skaffar hur vill jag också ha ett växthus och odla grönsaker.
 
Kusin Hampus fick en systemkamera i konfirmationspresent som vi givetvis var tvungna att testa.
 
Hampus katt heter Tiger-Nils och är hur söt som helst.
 
Så grillade vi, åt jordgubbar och kladdkaka och firade att morbror Ola fyllde år! Jag älskar att vara hos Ola och Pia. Det är liksom som en fristad och man släpper all stress. Dagen efter åkte vi till Killebom. Men det får ni se i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0