En heldag på Nova.

Idag bestämde jag, Sara och Mathilda att det passade perfekt med en shoppingtur på Nova. Det var så himla längesedan jag handlade mycket kläder och jag har faktiskt inte köpt en klänning på över två månader! Det måste vara något slags rekord för mig. Så idag klappade jag mig fint på axeln och begav mig till Nova. Vi började klockan 11 på morgonen och var klara runt 18. Sju timmars shoppande är väl ändå inte helt fel? Jag hittade en jättefin byxdress på Top Shop som var alldeles för dyr och fick snällt hänga kvar i butiken.

Ett par shorts, ett par byxor och ett linne senare kände jag mig ganska nöjd. Då kramade jag mina fina vänner hej då och åkte hem till Dan för lite fredagsmys. En helt perfekt fredag! Även om man missar ett släktkalas i Sölvesborg, då jag skall jobba imorgon.

 


Kommentarer
Postat av: Ingegerd Andersson

Hej............Snygg dress...! Hoppas att du köpte den...........:-)

2013-07-29 @ 11:47:41

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0