Hur jag ser ut när jag går på restaurang.

Ni har ju fått så himla tråkiga outfit-bilder den senaste tiden som är tagna via mobilen. Så jag tänkte visa er att jag minsann fortfarande använder min kamera! Dock är det så mycket enklare att ta med mobilen och lägga upp via blogg.se-appen. Men jag skall försöka skärpa mig. Sådana här "Tar bilder på mig själv i spegeln"-bilder är inte heller så jätteroliga. Men vad tusan. Jag är ju inte Kenza liksom.
 
Såhär såg jag ut igår när vi skulle äta på Rådhuskällaren i Malmö för att fira mina bröders födelsedagar. De fyller ju 18 och då måste man fira ordentligt.
 
Dock blåste det så sanslöst mycket så jag vägrade bära klänning. Men jeans går minsann lika bra! Hur kvällen såg ut får ni se i ett annat inlägg. Åt som tusan gjorde vi minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0