Måndag.

Efter en helg fylld med jobb är det skönt att vara ledig idag. Jag började min morgon med att läsa ett kapitel av "50 nyanser av mörker". Jag har verkligen fastnat i de böckerna nu. Dock känner jag att den andra boken är mycket bättre än den första, än så länge. Men det är väl för att jag är lite mer romantisk av mig. Känslan av överbeskyddande uppmärskamhet går liksom före all erotik anser jag, och än så länge ger mig bok nummer 2 mer av detta än bok nummer 1.
 
Därefter tränade jag en timme, trots att jag inte alls kände för det. Min motivation håller på att försvinna lite. Men det är väl bara att fortsätta antar jag. Nu har jag precis städat lite. Jag har plockat undan och diskat. Dock är det Dexter som har dammsugit. Men det är liksom det enda han är bra på, men det är väl så när man är en robotdammsugare. Så den överenskommelsen är jag ganska nöjd med. Snart skall jag duscha och sedan beger jag mig hem till mamma och pappa. Vad skall jag göra hos er, mamma? Tja, sola och läsa lite tänkte jag.
 
På fredag är det midsommar! Jisses vad jag längtar! Trevlig måndag på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0