Min tisdag.

Min dag började med att jag gjorde vid mig till jobbet. Så himla svårt när man börjar jobba klockan elva. Då är det ju inte riktigt varmt ännu, men när man sedan slutar klockan tre då är det plötsligt jättevarmt och man är sjukt arg över att man tog jeans på sig. Men annars var jag ganska nöjd.

 

När jag hade slutat jobba tog jag bussen till Landskrona för att möta upp Regina.

 

Jag lyssnade på min "Oldies"-lista på Spotify. Såklart.

 

Så gick vi och åt på Basilika. Så himla gott. Jag tappade dock min telefon i jordnötssås och den ena högtalaren låter nu jättekonstigt. Så himla typiskt mig. Det luktar numera thaimat när jag pratar i telefon. Aja. Därefter gick vi en sväng på stan. Jag köpte mitt första torrschampo! Får se om det är något att ha. Imorgon är jag ledig och då skall jag bara sola hela dagen. Och träna. Men annars skall jag bara sola!


Kommentarer
Postat av: M

Och var ska du sola???;-) Puss!!

2013-06-12 @ 08:06:03

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0