Dans överraskningsfest.

I lördags hade vi som sagt anordnat en överraskningsfest för älskade Dan som precis fyllt 29. Jag tycker det är så himla viktigt att fira det sista året på 20-års åldern så vi ställde till med storfest helt enkelt. 30 personer anlände för att vara med och fira och vi hade så himla roligt. Jag hade sagt till Dan att vi skulle hem till mamma och pappa på middag. När vi kom dit klockan 19.00 hade alla gäster redan kommit och stod i hallen väntandes. När vi sedan kom in skrek alla "GRATTIS!" och sjöng "Ja må han leva". Dan blev jättechockad och hade inte anat någonting. Han till och med frågade mig "Visste du om det här?". Jag glömde bort kameran ganska mycket eftersom jag själv hade så himla roligt. Men här är några bilder från kvällen i alla fall!
 
Fyra fina flickor! Rebbe, Regina, Neja och Sara!
 
Angelica och Dans brors barn Tova och Loke!
 
Danis var nöjd!
 
Ola!
 
Fredrika och Samuel!
 
Henke var glad!
 
Folk placerade sig lite där det fanns plats!
 
Christian, Fredrika och Samuel!
 
Sös var färgglad och fin!
 
Micke och Sara var redo för fest.
 
Rebbe också!
 
Så var det dags att öppna paketer!
 
Lars!
 
Danis var glad och tacksam för alla paket! Han fick mycket öl och whisky. Vilket aldrig är fel såklart!
 
Niklas, Fredric, Micke, Ola och David!
 
Sara och Niklas!
 
Så glömdes kameran bort ett par timmar och blev inte framtagen igen förrän klockan var tre på natten. Men här har vi Jennie och Sös!
 
Carl och Pontus var lagom pigga i slutet av kvällen precis som alla oss andra. Men det var så himla kul att det var så många som kunde komma och förgylla Dans kväll! Det är tur att man har så himla fina vänner. Ni är guld värda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att jag kommenterar på fel inlägg! Haha, tack för en kulig kväll! :) <3

2013-03-25 @ 15:21:23
Postat av: Rebbe

Men, kan inget gå som jag vill? Jag skrev ju faktiskt mitt namn!

2013-03-25 @ 15:22:07
Postat av: M

Tycker Carl ser lite snurrig ut på sista bilden!! ;-)

2013-03-27 @ 08:33:17

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0