De spontana middagarna är alltid roligast.

I fredags bjöd jag och Dan hem några vänner på grillkväll! Vi hade egentligen inte planerat något utan det blev ganska så spontant, vilket alltid är så himla roligt. Då har man liksom ingen förväntning över hur kvällen kommer att bli. Vi hade lånat en elgrill av mamma och pappa och vi dukade med kräftservetter i brist på annat.
 
Älskade Mathilda var nere och hälsade på från Umeå! Oh, varför måste Umeå vara så himla långt bort? Det är inte kul när en nära vän flyttar långt bort. Jag kanske hade kunnat acceptera att hon hade flyttat till Malmö eller Helsinborg. Men alltså.. Umeå? Det är ju fruktansvärt långt bort!
 
Allt kött fick inte plats på vår lilla elgrill så jag, Dan och Micke stekte vårt. Men det blev gott ändå.
 
Neja och Robin!
 
Fina Sara!
 
Så åt vi mycket och länge! När det blev kväll kom Carro förbi och vi pratade om glada nyheter och sorgset förflutet. Vi drack även alldeles för mycket jordgubbsvin. Klockan halv tre hade vi kramat alla fina vänner hej då och var lagom trötta. Men fy, vad jag är redo för sommaren nu. Den är otroligt välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0