En glass efter skolan.

Idag blev det en kort dag i skolan. Vi lämnade in vår B-uppsats, gick igenom hur vårt oppositionsseminarium kommer att se ut och fick sedan sluta. Himla skönt. Efter skolan gick Jenny, Cilla, Alida och jag och köpte glass. Jag försöker undvika mjölkprodukter just nu för att jag har haft en himla massa problem med min mage. Dessutom har jag upptäckt att jag får extra ont efter att jag ätit just mjölkprodukter. Men en glass var jag banne mig värd, så då får jag ha ont i magen helt enkelt.

Nu håller jag helg förresten. Förutom att jag skall jobba tre timmar på Burger King imorgonkväll. Hela helgen skall jag bara sitta med hemtentan. Inget vin, inga vänner och ingen söndagsmiddag hemma hos mamma och pappa. Nej, hemtenta heeeela helgen.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är så söt ibland!

2013-05-25 @ 21:44:51
Postat av: Jenny

Föresten så ser jag lite tandlös ut!

2013-05-25 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0