En plugghelg.

 
Såhär kan man se ut när man har pluggat en hel dag, varit en timme på gymmet och precis har duschat. Vår hemtenta skall vara på tolv sidor och jag har inte ens skrivit hälften. Dock skall den inte in förrän den 3:e Juni, men jag vill bli klar med den så fort som möjligt så att jag sedan kan hålla lov. Förresten har nästan alla serier slutat för den här säsongen och det enda vi har kvar är Mad Men och Game of Thrones. Så när jag är trött på vad strategi, CSR och managementsystem innebär så spenderar jag några minuter framför gamla New Girl-avsnitt. Jag tröttnar aldrig. Annars har vi ätit hemgjord pizza utan ost och jag känner redan hur min mage mår mycket bättre utan mjölkprodukter. Hoppas ni har en fin helg fylld med vin, vänner och dans i alla fall. För här är den ganska lugn. Men det kan vara skönt det också, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0