Skolavslutning.

Igår var den sista dagen i skolan. Jag lämnade som sagt in min hemtenta och opponerade på en annan rapport. Det gick bra såklart. Det var ingen stor press. Vi köpte lunch i skolan. Det får man göra när det är sista dagen för terminen.

 

Fina Jenny och Cilla var peppade för sommaren!

 

Jag köpte en cola zero. Dock hade de ingen med mitt namn på så jag fick nöja mig med att vara Sofia en stund.

 

Efter skolan åkte jag hem till Lödde en liten stund, för att sedan åka tillbaka till Malmö. Jag, Jenny, Cilla och Alida hängde på Jennys innergård och drack rosévin! Precis som man skall göra när man firar att skolan är slut för denna terminen.

 

Alida var så glad att hon stod på huvudet!

 

Jennys söta katt Hedvig var också med och firade!

 

Därefter gick jag, Alida och Cilla till Debaser och mötte upp Jaana, Amanda och Johanna. De hade gratis inträde vilket passade oss hur bra som helst. Vi hängde med Robin från Robins lite. Fast på avstånd då. Inte ville jag gå fram och hälsa minsann.

 

Annar var det jättemycket folk på Debaser! Eller? En väldigt rolig kväll i alla fall med väldigt fina personer! Nu skall jag bänka mig hos mamma och pappa för att sola lite. Helt underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0