Söndag.

Här kommer min söndag i punktformat!
 
  • Min väckarklocka ringde klockan 08.00 och tyckte att jag skulle gå till gymmet. Jag sa nej och tänkte "Jag tränar ikväll istället".
  • Jag åt frukost och skrev på min hemtenta.
  • Dan gick till Burger King för att jobba lite och jag fortsatte att skriva hemtenta.
  • Ringde mamma för att önska en glad Mors Dag.
  • Dan kom hem från jobbet tre timmar senare och jag skrev hemtenta.
  • Jag tog paus och tittade på gamla New Girl-avsnitt.
  • Jag fastnade framför gamla New Girl-avsnitt och åt mjölkfri glass.
  • Jag bestämde mig för att inte skriva mer på min hemtenta idag och läste igenom rapporten som vi skall opponera på, på torsdag, istället.
  • Jag glömde bort att träna och fick ångest för att jag ätit alldeles för mycket glass.
  • Jag skall nu titta på fler New Girl-avsnitt och sedan sova.
 
Ja, lite så ungefär. Nu har jag i alla fall skrivit tre och en halv uppgift av sex. Det är ungefär nio sidor. Så mer än halvvägs är jag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: M

Du är så duktig!! Puss på dig!!

2013-05-27 @ 12:36:37

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0