Så var det måndag.

Så var det måndag och jag har fått en del saker gjorda!
 
- Diskat bort berget efter helgen. På något sätt diskar vi inte lika ofta på helgerna. Knepigt det där.
- Tränat med lillebror. Det var ett bra gympass idag, ryggen fick kämpa lite.
- Handlat mat. Idag blir det torsk till middag!
- Bloggat om hur vår lördag såg ut. Fast det visste ni redan.
- Tittat på serier.
- Vattnat blommorna.
- ÄNTLIGEN blivit klar med min dumma informationsgranskning. En diskussion med vetenskapliga artiklar ungefär, och äntligen är jag klar. Nu stryker vi ett sträck över det här, hoppas på att jag får godkänt och går vidare till nästa uppgift.
 
Förresten så har jag fått en intervju för en praktikplats på en reklambyrå i Malmö! Dit skall jag på onsdag. Tycker att alla ska hålla tummar och tår för min skull! Vill verkligen, verkligen praktisera där. Men så har min måndag sett ut i alla fall. Nu har jag varit ledig i över en vecka och imorgon börjar jag klockan 8 på morgonen. Det kommer att bli kämpigt att komma upp i tid efter att ha sovit till 9-10 varje dag i över en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0