Säg hej till min iPhone 5S!

Igår fick jag ett sms om att det låg ett paket på posten och väntade på mig! "Kan det verkligen.. redan?" tänkte jag för mig själv.
 
Och jajamen! Det var ett litet paket från Telia, och det finns bara en sak som jag har beställt på Telia!
 
Jag öppnade paketet och där låg den, i sin lilla låda. Alldeles sprillans ny och fin.
 
Jag har nämligen beställt en iPhone 5S! Jag fick ett erbjudande om att bryta min bindningtid, en ny telefon och ett abonnemang där man kan ringa och sms:a hur mycket man vill. "Okej då" sa jag och tog erbjudandet bums!
 
Så nu är den min. Guldig och platt och avlång. Snabb som tusan och superbra kamera. Apple har verkligen fått ett litet grepp om mig. iPhone 4S, iPhone 5S och en iMac Air. Jag trodde verkligen inte att jag skulle fastna så för Apple-produkter för tre år sedan. Men nöjd är jag minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0