Hart of Dixie.

 
Jag har ju lagt till ännu en serie i min lista över favoritserier! Nämligen, Hart of Dixie. Så, ni kan tänka er hur glad jag blev när jag upptäckte att den tredje säsongen har börjat sändas nu! Äntligen. Jag sträcksåg de första två säsongerna i somras och har saknat den sedan dess. Ibland behöver man ingen "tänkar-serie" som till exempel Homeland eller Breaking Bad. Ibland vill man bara kunna koppla av, skratta lite och vara fullkomligt förälskad och då är serier som Hart of Dixie helt underbara. Sedan kan man inte låta bli att älska Rachel Bilson förövrigt. Nej, det får vara dagens tips helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: M

Du och dina serier!!! ;-) Puss

2013-10-10 @ 08:43:34
Postat av: Jennie

Hart of Dixie är bäst! Jag vill dock ha svensk text och det lär nog inte komma ut i säsong 3 på ett tag :(
Var hitta du med engelsk text?

Svar: Jag hittar mina undertexter på antingen undertexter.se eller subscene.com. Min sambo lägger sedan in dessa i avsnitten på något sätt. Jag har ingen aning om hur han gör, han är sjukt teknisk. Men det ska gå!
Sofie

2013-10-10 @ 13:51:50
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0