Hej, hej bloggen.

Igår hade vi minsann strömavbrott i halva Löddeköpinge. Eller ja, i alla fall i den delen av byn där jag bor. Men det varade inte bara någon timme, ni vet så att det liksom blir mysigt med strömavbrott. Nej, den varade från klockan 18.00 till klockan ETT på natten. Alltså 01.00 vaknade vi av att TV:n helt plötsligt skrek på högsta volym. Om jag vaknade med hjärtat i halsen då? Ja, ganska mycket.
 
Idag har varit en ganska lugn dag annars. Jag gick i skolan mellan 08.00 till 10.00 och hade ett obligatoriskt seminarium i Miljöekonomi. Så det var bara att masa sig ur sängen klockan fem imorse. Sedan kommer jag till skolan som är fullständigt tom. Efter seminariet åkte jag en sväng till Center Syd och inhandlade saker till min maskerad på lördag och ett par nya skor. Mycket vettigt gjort. Egentligen borde jag plugga, men det är så skönt att ta en dag ledigt liksom. Så kan vi sätta igång på nytt imorgon.
 
Strömavbrott under middagen? Ja, varför inte.
 
En mycket tom skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0