Onsdag.

Antingen kan jag berätta hur fruktansvärt mycket jag har i skolan just nu, eller så kan jag prata om hur fruktansvärt nöjd jag är med livet. Jag väljer det sistnämnda. Just nu är jag bara så nedrans nöjd. Mina vänner är fina och underbara, Dan är bäst i världen och det går bra i skolan även om det just nu är väldigt mycket att göra. Just nu läser jag nämligen två kurser som totalt ligger på 150% och därför går det väldigt mycket tid åt skolan. Igår var jag till exempel i skolan mellan 10 och 19. Varför? Ja, inte hade jag lektioner under all den tiden i alla fall.
 
Men jag lär mig saker också. Jag lär mig saker som att hitta svar till frågor man inte har all information till. Jag lär mig saker som att köttproducenterna står för en femtedel av världens växthusgasutsläpp. Ja, jag lär mig massvis av saker. Så för ikväll får ni nöja er med denna fruktansvärt fina bild från min absoluta favoritfilm i hela världen, 500 days of Summer. Trevlig kväll på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0