Hej söndag.

HEJ! Här får ni en sådan där dösnygg söndagsbild på mig. Vi har precis kommit hem från Varberg och är ganska så trötta. Det var nämligen så att vår kära vän Niclas fyllde 25 år igår, och vi var självklart tvungna att överraska honom. Så jag, Dan, Sös, Sara och Ivan körde upp till deras stuga i Varberg och sa ÖVERRASKNING! Himla kul.
 
Här har ni en bild på min nya frisyr dessutom. Den är inte jättekort men det är inte särskilt långt heller längre. Dock är det ju inte alls fixat nu, men ni förstår poängen.
 
Så hur är det med mitt öga nu då? Jo, det är rött och svullet och kliar som tusan. Jag skall ringa på onsdag igen om infektionen inte är borta. Då har dessutom mina ögondroppar tagit slut och symptomen skall vara borta. Just nu känns det nästan värre än vad det har varit innan. Man blir ju lagom orolig.
 
Nu skall jag och Dan slänga oss på soffan. Imorgon skall jag börja träna igen. Nu är äntligen min förkylning borta och efter att inte har tränat på tre veckor börjar jag bli aningen rastlös i kroppen. Jag vill ju springa med mina nya löparskor! Men hoppas ni har haft en bra helg och att ni har en lika slapp söndag som vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0