På väg ner till Turkiet.

Nu tänkte jag att ni skall få se lite bilder från Turkiet! Vi får dela upp det lite och jag börjar med ett inlägg om resan ner. Här har vi Mathilda, Dan, våra resväskor och Markus!
 
Jag var, som ni förstått vid det här laget, lite flygrädd. Men det gick bra. Det är ju en fin utsikt om något!
 
På den tre timmar långa resan spelade Dan lite spel på sin läsplatta medan jag läste den sista boken av "50 shades of Grey". Jag är klar med den nu kan jag meddela. Ett mycket bra slut tycker jag!
 
Solnedgång ovan molnen. Så himla fint.
 
Så var vi framme klockan åtta på kvällen och fick sedan åka buss i två timmar till hotellet. Här har vi en del av vårt rum! Det var mycket mysigt. Vi hade AC och allt. Vilket har resulterat i min förkylning kan jag meddela.
 
Så packade vi upp lite, tittade runt på hotellet och spelade kort. Dagen efter började vi med en höjdarfrukost, badade, solade och kikade runt på stan. Men det får ni se i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0