Släktkalas i Sölvesborg.

I lördags åkte hela släkten, förutom Sös som jobbade, till Sölvesborg för att fira att kusin Sanne har fyllt 16 år!
 
Killbordet!
 
Hary var också med såklart!
 
Det bjöds på smörgårtårta som är mina absoluta favoriträtt. Så fruktansvärt gott!
 
Vi var hela 20 personer på släktfesten! Mysigt när vi är många.
 
Kusin Caroline hade kommit ända från Stockholm för att fira sin lillasysters födelsedag! Det är så det skall vara minsann.
 
Kusin Tesse var lika fin som vanligt! Det var nästan så att jag slet av henne den koftan och skrek "MIN!". Men det gjorde jag såklart inte. Något civiliserad måste man ju vara.
 
Till efterrätt blev det kladdkaka och ananaspaj! Så otroligt gott och mätt som attan blev jag. Men ungefär här slutade vi fotografera. Vi fortsatte istället att prata saker som träning, förlovning och hundar. Inget ovanligt alls alltså! Det var vår finfina lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0